GIORGIO 1958.
via Drift Amsterdam
Freelance Campagne Manager
Sinds 2018 werk ik samen met het merk-, communicatie- en ontwerpbureau Drift Amsterdam. Drift Amsterdam creëert voor verschillende merken reclamecampagnes, merkidentiteiten, brochures, websites en social mediacampagnes. Via Drift heb ik voor het Italiaanse schoenenmerk Giorgio 1958 in 2018 een mediastrategie ontwikkeld. Vanuit daar is een langdurige samenwerking ontstaan. Per seizoen verzorg ik de influencer campagne, ondersteun ik bij verschillende lopende projecten en ga ik mee naar de campagneshoots als productieassistent. Ik zorg hier dat alles op locatie goed geregeld is en klaar staat, écht ALLE schoenen op de foto worden gezet en ik kijk mee met de styling. We werken nu al drie seizoenen met een vast team dat, naast mij, bestaat uit fotograaf Jos Kottmann, model Bram van Adrichem en art director Menno Boersma.
​
Projecten
-
Mediastrategie Fall/Winter 2018
-
Opzetten van influencer marketing campagnes
-
Projectmanagement van doorlopen projecten
-
Productieassistent bij de campagne shoots
​
Giorgio 1958
Influencer marketing
campagnes
Het advies wat ik gaf aan Giorgio 1985 is om ook samenwerkingen op te zetten met Nederlandse influencers om zo de merkbekendheid en het merkbewustzijn te verhogen. Elk seizoen werken wij samen met verschillende influencers.
​
Al meerdere seizoenen werken wij met voormalig profvoetballer Evgeniy Levchenko.
Hij is een echte brand ambassador geworden van het merk. @elevchenko
​
Daarnaast hebben we samengewerkt met
Bram van Adrichem @bramvanadrichem
Willem van Sas @daddyHox
Laurens Lindeman @laurenlindeman
Mark Schadenberg @markschadenberg
In 2018 hebben wij samen met verschillende winkels waar Giorgio 1958 wordt verkocht een samenwerking opgezet. Zo werd het merk Giorgio extra onder de aandacht gebracht op social media, blogs en in nieuwsbrieven. Daarnaast kregen zij van ons budget om in te zetten voor hun Facebook en Instagram campagnes.
​
De retailers waar wij mee hebben samengewerkt zijn De Bijenkorf, Van den Assem en Omoda.
​
Daarnaast publiceerde Esquire een online artikel over het Italiaanse schoenenmerk.
Media campagne
Fall Winter 2018
Marije's Bday Bash x Vondelgym
Productieassistent
Campagne shoots
Spring/Summer 2019
Fall/Winter 2019
Spring/Summer 2020
​