top of page

STOOV.

Freelance Content Manager

De e-commerce start-up Stoov® verwarmt mensen en niet de planeet. Met de infrarood warmtekussens en dekens is Stoov® een voorloper op het gebied van energiebesparende lokale verwarming. Het bedrijf is in 2014 opgezet en heeft sindsdien elk jaar de omzet weten te verdubbelen. Tweederde van de bestellingen komt uit Duitsland. 

Bij Stoov® was ik verantwoordelijk voor content creatie, social media-management, community management en heb ik een strategie geschreven voor de influencer marketing en het opzetten van partnerships voor Stoov®. 

De afgelopen jaren heeft Stoov® een flinke fanbase opgebouwd. Door de enorme vraag naar het product zijn de Ploov kussens en Big Hug warmtedekens vaak uitverkocht. Extra belangrijk dus om de community goed op de hoogte te houden als er een nieuwe voorraad was binnengekomen.

Ook werkte ik samen met de online Marketeer aan diverse campagnes. Waaronder de Valentijnscampagne, die ingezet werd via social media en social advertising. Daarnaast werden er verschillende nieuwsbrieven verstuurd. 

Opdracht

  • Social media management 

  • Community management

  • Opmaken en versturen van nieuwsbrieven via Mailchimp

  • Schrijven van een strategie voor influencer marketing & partnerships

stoov_portfolio2.jpg
stoov_portfolio.jpg
bottom of page